Preskoči na vsebino Zemljevid strani

Izbor najemnikov stanovanj z dne 14.1.2021

15. januar 2021

Stanovanjski sklad RS je dne 14.1.2021 izvedel izbor najemnikov stanovanj, ki so prijave za najem stanovanj oddali skladno s terminskim planom in sicer v času od 18.12.2020 do vključno 6.1.2021. V izboru je bilo obravnavanih 37 prijav. Oddanih je bilo 13 stanovanj, in sicer 3 stanovanja v Mežici, po 2 stanovanji v Šoštanju in Gornji Radgoni ter po 1 stanovanje v Borovnici, Mariboru, Mozirju, Miklavžu, Slovenj Gradcu ter Trbovljah.

 

Naslednji krog zbiranja prijav za prosta stanovanja bo potekal od 15.1.2021 do vključno 3.2.2021, naslednji izbor najemnikov pa bo 11.2.2021. Oddaja prijav za najem je za fizične osebe možna samo v elektronski obliki, ogledi pa niso možni oziroma so odvisni od epidemiološke slike in sprejetih ukrepov za zajezitev širjenja COVID-19. Zainteresirani najemniki si lahko med razpisno dokumentacijo ogledajo slike in opise stanovanj.

Pravne osebe lahko prijavo oddajo tako, da izpolnijo prijavo v fizični obliki, ki jo najdejo v zavihku  »DOKUMENTACIJA« ter skenirano pošljejo po elektronski pošti na naslov ssrsinfo@ssrs.si.«.

 

Download Nulled WordPress Themes
Download Nulled WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Premium WordPress Themes Download
online free course
download micromax firmware
Download WordPress Themes Free
free online course

Preberite tudi

19. junij 2024

V Kopru smo otvorili novo sodobno stanovanjsko sosesko

V petem največjem slovenskem mestu je danes zaživela stanovanjska soseska Nova Dolinska, ...
14. junij 2024

Koroška bogatejša za 28 javnih najemnih stanovanj, namenjenih starejšim

Danes smo odprli objekt Hmelina, ki zagotavlja 28 novih javnih oskrbovanih stanovanj. ...
05. junij 2024

Stanovanjski sklad RS bo gradil na Jesenicah

Stanovanjski sklad RS bo v mesecu juniju 2024 ponovno objavil javni razpis za ...
16. maj 2024

Razpis za oddajo stanovanj na Ravnah na Koroškem ter v Kopru

Zainteresirano javnost seznanjamo, da z jutrišnjem dnem objavljamo ponudbo za razpis za ...